Choro komunikacijos pradžiamokslis: 5 dalykai, kuriuos privalo daryti kiekvienas vadovas

Komunikacija – burtažodis, vis dažniau skambantis aptariant kultūros reiškinių, renginių ir organizacijų sėkmę. Bet nereikia būti burtininku tam, kad atrakintumėte šio burtažodžio turinį. Nereikia ir choro vadybininko, komunikacijos specialisto, reklamos agentūros. Paskaitoje aptarsime 5 dalykus, kuriuos kiekvienas choro vadovas gali padaryti savo jėgomis tam, kad choras būtų labiau matomas, o koncertų salėse rinktųsi daugiau žiūrovų.

Patirtimi dalijasi Ieva Krivickaitė – kultūros vadybininkė ir komunikacijos specialistė. Vadovavo 2024 m. Lietuvos dainų šventės komunikacijai, šiuo metu pradeda darbą su 2026 m. Lietuvos moksleivių dainų šventės komunikacija. Vienintelės Lietuvoje privačios chorinio dainavimo mokyklos „Ugnelė” direktorės pavaduotoja, atsakinga už mokyklos rinkodarą ir įvaizdį. Didžiojoje Britanijoje baigė lyginamosios literatūros studijas, Vokietijoje siekia kultūros vadybos magistro laipsnio.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *